25 Ekim 2015 Pazar

Bu Yazı Sana!

Ve sen dünyayı kurtaracak adam! Kendini kurtarabildin mi? Hani varlığının müthiş bir sonuç doğuracağını ve müthiş bir misyonla dünyaya gönderildiğini düşünüyordun ya... Bak bakalım gidenler neyi değiştirdiler. Evren o kadar büyük ki, senin yaktığın küçücük ışığın harika bir gelecek yaratacağını düşünecek kadar kör ve cahilsin. Kelebek etkisi mi diyorsun. Zaten kusursuz olanı daha kusursuz hale getirebileceğini düşünmek ne kadar büyük ahmaklık.. Var oluşuna kocaman anlamlar yüklemeyi bırak. Uyumlu ol ve yaşa.. Kimse senden mucizeler yaratmanı beklemiyor. İçinde olduğun mucizeyi gör ve onu tahrip etmeden, haddini bilerek sana verilmiş nefesi tamamla yeter!..



2 yorum:

  1. Sen böyle tanımlasanda beni, istisna kaideyi bozmuyor nasılsa.Altın tabakta sunulan yürekler sıcak bir kanla ısınıyor ve sev bizi diyor ne bahasına olursa.Sarsılmaz inancımız var sana.Sakın bırakma bizi.Senin ışığın olmazsa evren ışımaz,içimiz ısınmaz.Yokluğunda varlığımız yok olur,sev bizi.Oysa ben değildim ki kariha yarım küresini sırtına yüklenen.Ne şarabı ne ekmeği ne de dört incilden birini seçtim.Sen yükledin ne kadar dünya varsa yükledin bütün güzel anlamları.Bir ara olimposta ikamet ettirdin Zeus adını verdin bana.Peşimdeki bu izdiham senin eserin değil miydi?Kim biliyordu ki benim de ağlayabildiği,çişim gelince idrarımı yaptığımı ve acizliğimi.Şimdi söndüremediğin bir yangının karşısındasın.Başkası bu ateşte ısınacak oysa sen yanacaksın bedel olarak.Şimdi yandığın gibi.Hangi insan güneşin doğmasını engelleyebilir......

    YanıtlaSil
  2. ifadenin ifadesidir zapta geçsin!

    YanıtlaSil